Ebebeg Zebe Bende hamilelik testlerini yaptım cok silik çıkmıştı. Kan verdim 3-4 gün sonra 164 çıktı. 4 haftalik gebeymisim. Forumda cok gördüm o haftalarda 1000 lerden bahsediyorlar. Sonra yukselmeye başladı