Heyecanlianne-1 Bugün tokzoplazma enfeksiyonu sınırın üstünde denildi. Tekrar kan verdim az önce. Kesin olup olmadığı iki gün sonra belli olacakmış. Başından boyke şeyler geçen var mı. Çok moralim bozuldu cidden
Catperson Heyecanlianne-1 benim kedim olduğu için arada kontrol ediyor toksoplazmayı da ama negatif çıktı şimdiye kadar. Umarım ciddi bir durum yoktur 🙏