Kızlar ben 34 haftalık hamileyim gebeliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonu vardı geçip sonra tekrarlıyodu bugün sonuçlarımı almaya gittiğimde ilerlemiş enfeksiyon kana karışmış dedi antibiyotik yazdı erken doğum riski olabilir bu gibi durumlarda dedi doktorum çok panik yaptım var mı aranızda yaşayanlar bebeği de etkiler diye korkuyorum 😥