DidemY benimde doğum korkum var Allah nasip ederse vajinal doğum yapacağım ama nasıl yapacağım bilemiyorum… sezaryen düşünüyorum ya sütüm gelmezse kızım sarılık olursa.. ağrılardan kızımla ilgilenemezsem diye.. öteki doğumda zor.. ay ne bileyim ya her kafadan bir ses 😑 kimse iyi bir şey konuşmuyor felaket tellalları😡