trkn1401 Bu ay korunmadan devam ettik bebek istediğimiz için regl 2 gün gecikti bu sabah test yaptım ama tek çizgiydi mide bulantım hafif sızı şeklinde kasık ağrım var sizcee napmalıyım bebiş var mıdır
Asortikhanim trkn1401 2 gün erken canım benim adetim 7 gün gecikti testimde silik çıktı ama belirtiler psikolojik olabilir mi erken çünkü baş dönmesi hafif oluyordu benim ilk kızımdada öyleydi çünkü
ztk Asortikhanim benim 4 gün gecikti 2 gün önce test yaptım çıkmadı sağ sol bazen ağrı giriyor adet olucam herhalde diyorum göğüsler şiş bazen sanki başım dönüyor gibi anlamadım inşallah bebiştir