Kızlar selam bugün 12. Gecikmem oldu 7 gün önce yerleşme kanamasına benzer bi kan geldi daha sonra silik test çıktı ve daha sonra herseyom negatif çıktı beta verdim 1.20 çıktı yani negatif ama bende mide bulantısı içten terleme vücut ısısı artışı göğüslerimde aşırı hassasiyet tüm belirtilerim var aranız da benım gibi durumu olan oldu mu