Halise27 ilk gebeliğimde 4 5 haftalık falandı 3 gün yol gittim kendi arabamızı gerçi 7 8 haftalıkken de dönüşü geldim aynı şekilde yine kendi arabamızla, bu kez 3.gebeliğim 14 haftalıkken 8 saat otobüsle geldim bi sıkıntı yaşamadım çok şükür ama doktorun ne dediği ve durumun önemli tabi ki