4564 Devlet hastanesindeki doktor 6+3 günlük dedi. Bebek gördüm minicik kesenin içinde . Kalp atışı var ama küçük olduğu için duyulmuyor şuan dedi. Şüpheye düştüm onlar nereden görüyor kalp atışını . Daha önce böyle olan var mı arkadaşlar aranızda
Gzde_defne 4564 evet bende 6+6 da gittim kalp atışı vardı ama duyulmaz dedi 6+1 de özele gittiğim de de duyamadık ama atış vardı ekranda doktor gösterdi banada.inşallah 8. Haftada gideceğim o zaman duyarım sende bekle canm kalp atımı varsa duyarız inşallah
ylnydgd 6+2 de ben de duyamadım ama ben görüyorum dedi doktor. Çok küçük olunca duyulmuyormuş. 8. Haftada gidince duydum. Strese gerek yok onlar görüyor :)
4564 Gzde_defne evet banada 2 hafta sonra gel dedi fakat ben haftaya özele de gideceğim . Sonra devlete giderim tekrar tekrar duyarım kalp atışını 😀🙏❤️☺️ inşallah nasipse 🙏