Plakkafa_ ben de ilk doğumumdan sonra duymuştum, bazı hastaneler ve medikaller kiralama hizmeti veriyormuş. Hastaneye gittiğimizde de buna bağlamışlardı süt gelsin diye.
Bir ay emzir+sağım yap şeklimde iki saatte bir yapınca sütü arttırması bekleniyor. Sonrasında ihtiyaç bile kalmayabiliyormuş.