zeyyy0001 Merhabaa hepinize doktor kese rahmin hem içinde hem dışında dedi böyle bişey olabilir mi başına gelen var mı ??
zeyyy0001 ug_fa-3diplomalianne Biz de anlayamadık ne demek istediğini beta ve progesteron istedi beta 1684 progesteron da 14,6 çıktı
ug_fa-3diplomalianne zeyyy0001 insan bi açıklama yapar bazı doktorlar ne kadar değişik , sen stres yapma umarım herşey çok güzel olur sağlıkla kucağına alırsın canım