Benimde aşağıda. Hatta defalarca kez kanamam oldu bu yüzden hareketlere dikkat etmek gerekiyor olabildiğince istirahat etmek lazım. Bana 20. Haftadan sonra rahim büyüdükçe yukarı çıkar dedi doktor. İlk başta rahim ağzını tam kapatıyordu şuan 32 haftalık olduk milim milim kaydı yukarı ama hala aşağıda yine de 21 haftadan beri kanamam olmadı daha.