anneyim9 aley1504 benim ikinci gebeliğim olmasına ragmen o kadar kötü rüyalar görüyordum ki doğumla ilgili birde genelde ama stres yapmamaya düşünmemeye çalış canım bol bol oku kendini zamanla geçer inşallah 🤲🏻
Catperson aley1504 benim gebelik belirtilerimden biriydi kabuslar ve saçma rüyalar. Ara ara yokluyorlar yine, geçen aylardaki ard arda olan depremlerden sonra nerdeyse her gün deprem oluyor diye zıplıyorum uykumda