35 haftalık hamileyim ve 3 kg bebeğim. Normal doğum istiyorum ve her şey elverişli ama doktorum iyi bebek çok zorlanırsın yemene içmene dikkat et diyor edemiyoruuumm. Sizce hiç riske atmadan sezaryen e mi gireyim yoksa çekeyim mi o sancıyı normal doğuma mı gireyim çok korkuyorum cidden. Doğum yapan annelerin bilgilerine düşüncelerine ihtiyacım var etrafımdaki insanlara güvenim 0 .