Busbus-21 Levi ismini ben de sevemedim, Yusuf ismi fonetik olarak çok güzel ama en mızmız sürekli ağlayan, şikayet eden ve hasta olan çocuklar da ya Ahmet ya Yusuf oluyor. Öğretmenim ve hiç şaşmadı bu tespitim. O yüzden Ahmet ve Yusuf ismine çok uzağım😂