Nuracr43 Kızlar dün ve bugün adet günümdü 1 haftadır aşırı bel ağrım kasik gogus sizlamam var bugün saat 13.30 gibi test yaptım negatif olsa cikarmiydi adet de olmadım pozitif de olma şansı var mı yarın da olmazsam kan veriyim mi sizce ?
Cicegimmmm Ay kuzum bende senin gibiydim kasık agrim vardi gittim acile idrar testi de yaptirdim enfeksiyonum cikti o belirtiler ondanmis sende acile git hem regl gecikti hemde cok agrim var de baksinlar insaAllah hamilesindir ama