babymom2026 Benim adet genelde çok düzenli değildir ama aşırı düzensiz de değil tüm ay adetleri girdiğim de 35 gün olarak gösteriyor döngümü haziranda olmadığımın etkisi de olabilir neyse ovulasyon takibi yapıyorum bugun 12. gün adet başlangıcından itibaren 12 yani testleri atacağım 4 5 gündür yapıyorum ama döngüyü 35 dediyse sanırım geç yumurtlayacağım çünkü belirtilerim de yok şu anlık. Resmi bırakıyorum yorumlarınızı bekliyorum 😊
Hatice4136 babymom2026 daha olmamış aşkm biraz daha bekle bi iki gün🦋 t çizgisi c kadar koyu olması gerekiyor sıvı tüketme testi yaparken
Birbebisannesi babymom2026 ovülasyon denedim hamile kalamadım ovülasyon bıraktım hamile kaldım bence tamamen stres o günlerde ilişkiye girmek çok yorucu size tavsiyem bu denemeyin
cizgilidefter Döngümüz çok benzer. Benim de 35 gün süre ve 14. Günüm sattan itibaren. Geçen 2 ay ovülasyon yaptım, 18. Gün gibi benim ovülasyonum. Doktorda uzun döngüde 18.gün demişti. Testlere de bakınca biraz daha var gibi pik tarihine
babymom2026 Gylcu en üstteki ilk yaptığım sanırım canim. En alttaki bugün yaptığım. Kaç günü vardır bilemiyorum delircem🤦♀️
babymom2026 Birbebisannesi e o zaman akıntıyı takip edeceğiz veya kasık ağrısını 🥲 hayirli olsun bu arada gercekten isteyen birisi için stres yaratıyor az da olsa piki görememek
babymom2026 Kivircikannee kız bu pik yolu kaybetti galiba yada dalga geçiyor benimle 😂😂 ediyorum ediyorum kendim ve herkes icin 🙏
Birbebisannesi babymom2026 yok hiç mi ir şey takip etmedim. Annelerimiz takipmi ediyormus dedim. Regliden sonra ara ara hbirliktelik oldu ve tuttu
Gylcu babymom2026 aa sürekli yapamıyorsan piki kaçırabilirsin her gün aynı saatte yapmaya özen göster biterse de eczaneden bi 4-5 tane daha alabilirsin eczanelerde tek tek satılıyor genelde ama yeter inşallah belki yarın bile pik olabilir 🥰