meryys amin inşallah sağolun 🙏🏻❤️ Kürtajdan 3 ay sonra oldu tekrar gebelik, iğneyi karnımdan ve kollarımdan dönüşümlü olacak şekilde yapıyorum bir güm sağ kol diğer gün sol kol diğer gün sağ karın diğer gün sol karın vs çünkü çok morartıyor ve ağrı yapıyor bir müddet sonra vurduğunuz yerler sertleşiyor