Arkadaşlar merhaba bende hamileliğimin başında fark ettiğim genital bölgede küçük küçük beyaz kabarcıklar oluşmuştu geçer diye umursamadım fakat yayılmaya ve büyümeye başladı doktora gittiğimde kondilom siğili dedi hamilelikte yakamıyolarmış sanırım başına gelen varmı daha önce nasıl tedavi edebilirim eczaneden siğil ilacı alsam bir sorun olur mu veya şuan bebeğe bir zararı varmı acaba ?