sryldzzz eğer imkanınız varsa Dr nüzü arayın konuşun yoksa içiniz rahat etmicekse acile gidin baktırın eğer acılma ve sancınız yoksa eve gelince bence evde takip edip sancınızı evde çekin sancınız 10 dkya bir düşünce de hastaneye gidin tekrardan sağlıkla kucağınıza alın inşallah🤲