Beybi23 Kızlar ibb’ye başvurup dosya durumu doğum bekleniyor dedikten sonra mı gönderdiler yoksa doğum bekleniyor demesine rağmen herhangi bir gönderim olmadı mı ? Var mı aranızda başvuru yapıpta bekleyen yada alan
Fatmadmr37 Beybi23 34 haftalik oldum hala gelmedi. Dogum bekleniyor yazıyor. Geleceğini de sanmıyorum nedense bir şey kalmadı doğuma. Sonrasında gelirse de faydası olmaz.
Burcusn_8 Beybi23 15 günde geldi benim paketim,telefon çaldı bi baktım getirdiler.Bu kadar çabuk ben de beklemiyordum.
Beybi23 Fatmadmr37 yani insanlar ona göre eksiklerini tamamlar zaten diye düşünüyorum bende herşeyini aldık bu saatten sonra gelse de ne kadar faydalı olur bilmiyorum
Fatmadmr37 Beybi23 aynen öyle bende sizin gibi düşünüyorum. Bence en geç 30 haftalikken gelmeli. Biz gelir mi gelmez mi demekten her seyi aldık zaten. Bundan sonra gelse de bir şey fark etmeyecek.
Fatmadmr37 Beybi23 sonunda bugün geldi paket. bir numara arayıp evde misiniz diye sordu 10 dk sonra kapıya gelmişlerdi
Beybi23 Fatmadmr37 hadi hayırlı olsun güle güle kullanın sağlımla büyüsün miniğiniz 🥰 inşallah gelir bize de