Bumah Kizlar 27. Haftaya girdigimden beri bulantilarim geri dondu cikarmaya basladim haliyle duzgun biseyde yiyemiyorum hersey kokmaya basladi ne guzel hepsi gecmistiii normal bi surec mi neden boyle oldum cok mutsuzum ve uzgunum
Mucizem_63 Bumah bulantı bitip ilerleyen haftalarda baslayani burada gördüm yazmışlardi normldir sanırsam
Yaseminbasdag Canınızı sıkmayın geçici süreç olduğunu unutmayın zorluyor ancak bitecek hepsi 9 aydır kusuyorum ama yapcak bir şey yok alıştık🫣
Bumah Yaseminbasdag ya inan ki sicaklara zaten zor dayaniyodum simdi bide bu cikti basima hamilelik beni cok fazla yordu Allahin gucune gitmesin sag salim saglikli bi sekilde zamaninda dogursak hepimizde rahata ersek
Yaseminbasdag Bumah ben de zor geçiriyorum çok iyi anlıyorum son aylarda mide yanmasından duramıyorum