Kızlar bir oğlum bir kızım var benim ve şuan 3. Bebeğe hamileyim oğlumda hiç mide bulantısı olmamıştı etten tiksinmistim sadece canım tatlı şeyler istiyordu. Kizimda ise çok mide bulantısı olmuştu ağzıma bir şey sürememistim canım hep eksi seyler istiyordu tuzlu şeyler falan şimdide hiç bulantım yok canım genelde tatlı istiyor etten fazla tiksinmedim ama çok canım da çekmiyor yani sizce bu bebeğim de erkek midir şuan 14+6 haftalık haftaya kontrole gidecem cinsiyeti öğrenirim belki ama merak ediyorum sizde kız ve erkek bebek belirtileri nasıldı