Pnrmrm87 Merhaba, 4 ay önce doğum yaptım. Hamileliğimde saçlarım inanılmaz güzel oldu. Ama şuan aşırı dökülüyor :( Deneyimli olan anneler; ne yapabilirim öneride bulunur musunuz? Teşekkürler,