S-nur1 Kızlar 23.haftama giricem ayaklarımın üstüne basamıyorum çok sızlıyor ve acıyor sanki çok fazla yürümüşüm gibi ama öyle bir durum olmadı kilo da hiç almadım ani kilo artışından olur desem neden olur nasıl geçer yardım
bilgemomy S-nur1 benim de öyle ödem den büyük ihtimal .. ellerimde parmaklarım da sis benim .. tuza dikkat ediyorum suya da ama hava etkiliyor sanırım
S-nss S-nur1 ayak parmaklarınızın dibindeki bölge ağrıyorsa orası vücudun yükünün bindiği bölgeymiş bende yaşadım da aşırı ağrıdı. Vücut ağırlığınız arttıysa biraz bile ayakta kalınca çok feci ağrıyor. Ama dinlenince geçiyor.
S-nur1 bilgemomy Ay inanmıyorum ödem değildir inşallah daha yarısındayım aslında şişlik de yok ödem gibi değil ama peki nasıl önlerim ki
S-nur1 S-nss ay evet ya oralar resmen sızlıyor nasıl geçer ki genelde de dinlenme halindeyim öyle yürüyüş felan da yapmıyorum yapsam nolcak 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
potincekk S-nss ben 16+5 oldum ve aynı ağrıları çekiyorum çok zor şa özellikle sabah uyandığımda ya da uykudan belirli bir saatte uyanınca öyle oluyor
potincekk S-nur1 inanfki yürüyüş yapsan da yapmasan da aynı ya bin de çekiyorum o ağrıyı ama daha yolu yarılamadan ya 16+5 im