tupbebe Tüp bebek anneleri ne aşamadasınız? Birbirimize destek olalım bu dönem de bence hepimizin ihtiyacı var 🌸 Hepimiz zorlu süreçden geçiyoruz ama başaracağız 💪 Biz güçlü kadınlarız …
Annelikyolundabiri tupbebe 20+1 haftalığız ikizlerimle 🩵🩷 Allah hepimizin kucağını sağlıkla ve kolaylıkla doldursun, kucağımıza almak nasip etsin 🥰