3_bebelianne kimebaktin4 ben bu sefer eşime bıraktım o seçti ilk kızıma ben koydum adını oğlana ortak koymuştuk
Hanne kimebaktin4 aden guzel aslinda arkadasimin kizi aden. İkinci erkek oldu ona da Aren ismini verdi cok tatlişlar
Meliiss_ Liya bu ismi çok beğeniyoru kimebaktin4 Liya 🌸 bu ismi çok beğeniyorum nasip olursa bende bu ismi koymak istiyorum 😃
Meliiss_ kimebaktin4 tek başına o kadar hoş geliyor ki bana yanına hiç isim dusunmedim ama Aden liya olabilir
Niloyaaa06 kimebaktin4 23 haftalık hamileyim kızım olucak inşallah asel lina koyucaz ama Parla Elisa Duru Mira Sare Bunlarda çok güzell🩷
ipek-15 kimebaktin4 lanetlenen bir kavmin bulunduğu şehirdi galiba olumsuz bir anlamı vardı diye hatırlıyorum. Uf benim kısçeminde ismi yok ya şükufe koyalım🤣
Serde55 1kovakizi Islam’da cennetin adı Adn, Aden değil. Hatta Aden kelimesi Kuran’da kötü anlamla yer alır
DidemY kimebaktin4 bizde Gökçe Umay koyuyoruz ikisi bu şekilde gökyüzü gibi güzel ve bereketli kadın anlamına geliyor ❤️