dilaradoyan Sembak yok birikenler alınıyor. Ben ilk aldığımda 2aylık almıştım hakediş öyle diye. İlköğretmenim ailemde ne gözüküyorsa onu almalısınız. Eksik bir durum varsa bakanlık hattını arayabilirsiniz