Merhabalar arkadaşlar hamileliğimi öğrendiğimden beri cinsiyeti bilmeden kızım olursa Leyla olsun dedim. Eşim leyla ismine pek yanaşmıyor hayatımda tanıdığım tüm leylalar çok üzgündü zor hayat yaşadılar diyor böyle bir enerjisi olduğuna inanıyor. Açıkcası böyle hissedince hatta herkes olumsuz bir yorum yapınca tüm hevesim kırıldı. Eşim bade ismini beğeniyor ama senin istediğin olsun diyor. Bade ve Pera ismini de beğeniyorum aslında ama kararsızım. Sizin yorumunuz nedir?