S-e-g merhaba evet devlette 2 yada 3 aşılama sonrası devlette tüp bebek yapıyorlar diye biliyorum ilaçları siz alıyorsunuz onlar işlemi yapıyorlar özelde ise direk tüp bebek yaptırabilirsiniz hangi şehirde yaşıyorsunuz tavsiye edebileceğim bi doktor var isterseniz benim de pcos um var ama ileri derecede değil tabi 😊