Esra11_10 16 gün oldu doğalı ama hala düşmedi batikon sür diye ısrar etti annem onla düşer gibi oldu ama sonuç bu ucunda ama düşmüyor kurudu da
Fatmadmr37 Esra11_10 bir iki güne düşer gibi duruyo bence tamamen kurumuş artık. Kızımın da 14 günde düşmüştü.
Selim_Alparslan Esra11_10 Biz gobek bakim seti almıştık ilk oğlumda şimdi ikincisine yine alcam. İnşallah düşer stres yapma annesi🙂
Esra11_10 Ftm2025 37 haftalık doğmuştu 2.420 gramdı bana göre normal gelmişti başta ama öyle değildi maalesef
3_bebelianne Esra11_10 bez bağlamada sıkıntı var kilosu az olabilir çapraz bağlayın çok sıkmayın baticon fazla sürmeyin