Defnemome bu gebeliğim yaza geldiği için heralde uyuyamıyorum. Taşıyamıyorum göbeğimi ağırlaştım. Bu diyet listesi son bir kaç haftanın. Yani artık süt için beslenmeye başlayalım dedi. Ama bende yemek yiyecek yer kalmadı. Yani nasıl desem peynir yumurta yoğurt harici bir şeye yer kalmadı. Öğünlerim azaldı kilo almıyorum vs. Ekstra bi gıdaya daha yerim yok :)
Bir de psikolojik olarak ilk gebeliğimde de yaşamadım bunu, sütün yediklerimle doğrudan alakalı olduğunu düşünmüyorum ben. Uyku ve su ile daha çok alakalı. Süt kaygısı yaşamıyorum. Emzirememe ihtimalini asla düşünmedim. Bu konuda motivasyonum aşırı yüksek. İlk çocuğumda da yoktu sütüm iyiyidi. Yani kaygısını yaşamıyorum. Hep kendime şunu diyorum. Süt olmasa da dünyanın sonu değil, hallederiz. O kaygıyı engelliyor. Kaygısız olmak da sütü etkiliyor. Sonrası gerçekten dinlenmek ve su/sıvı alımı ne bileyim gece emzirmesi vs. Siz iyi beslenin ve olumlu olun. Olacak olan oluyor diye düşünüyorum. Aldığım etiğimler de bu yöndeydi. Bi de ikinci çocuk rahatlığı var üstümde heralde 😂😂