MelikeAhmet Kızlar 13+2 hamileyim karnım çok hafif vardı ama bugün sabah kaltığımda sol tafafımda göbeğimin altında yumruk büyüklüğünde şişlik vardı acaba ne olabilir başına gelen var mı
Nursen21 MelikeAhmet valla Canım bilgim yok destek amaçlı yazıyorum inşallah birşey yoktur kendine dert ediyorsan acile git bence
Ezgisu MelikeAhmet canım bende aynı şeyi yaşadım göbeğim kayboldu sanki . Eşimde olurmu dönmüştür yayılmıştır dedi . Doktora gittim ama onun için gitmedim normal randevum vardı. Eşiği biraz aşagı inmiş dedi . Seninde öyle olabilir .
MelikeAhmet Bilmiyorum ilk defa başıma geldi sola çok yattım acaba sola mı toplandı bebek yada farklı bişey mi var
MelikeAhmet Nursen21 yarın gidicem inşallah ama karnım mı büyüdü diyorum diyorum kendi kendime çünkü öyle bir video görmüştüm
Nursen21 MelikeAhmet ya canım içinde bi korku varsa hiç tehlikeye atma kendini için nasıl rahat ediyorsa öyle yap çünkü sen bir anne adayısın artık
MelikeAhmet Aysegulonder571 yarın kendi doktoruma gidicem en azından başından beri takip ettiği için içim rahat eder
Ezgisu MelikeAhmet internetten bak canım görürsün ben şimdi nasıl anlatacağımı bilemedim . Şuan ne durumdasın