sananegerekvar eladefne şehir hastanesi pişmanlıktır . Ama özlem Ece başaran di galiba o doktor iyiydi heosini denedim Ama berbat hepsi
sananegerekvar eladefne İlgi alaka sıfır olmayan şeyleri uyduruyorlar bide pişkin pişkin Cemkiruyorlar