tazenne şöyle ben gidelim bir buçuk iki ay olmuştur sanırım. Ben de burada birkaç kişi de gördüm ama detaylı anlatan hiç görmedim. Randevuya geçmeden bir hafta önce seni telefonla arıyor sekreteri sana sorular soruyor sonra adet tarihini ne zaman kan grubun ne falan diye. 2 3 gün önce de arıyor olabilir şu an hiç hatırlamıyorum. Ben o zaman 1550 TL vermiştim şu an fiyatı arttı mı bilmiyorum. 21 haftada gitmiştim ben içeri girdiğimde 3 kadın Bir Erkek Bir de doktor vardı. İçerisi umduğundan kalabalıktı şaşırdım hatta ben de sonra erkek olan dışarı çıktı ya bir işi vardı o an hatırlamıyorum dikkat etmedim benim için çok önemli değil erkeğin olup olması sonuçta karına muayene ediyor. Son adet tarihimi sordu tekrardan direk baktı içeride yaklaşık yarım saat durdum sanırım. Doktor yandaki sekretere tıbbi terimlerle anlattığı için o an tabii ki anlamıyorsun sonra sana anlatıyor ultrason fotoğrafını bana vermedi bir arkadaşıma da vermemişti bebeğin poz verirse veriyor siyah beyaz. Ben özele gittiğim için orada tabii ki daha farklı daha özel bir muamele oluyor. Genel olarak doktordan memnun kaldım ben de yaşı olduğu için acaba dedim hani memnun kalmaz mıyım acaba dedim ama gayet ilgiliydi tek tek anlattı bana da. Hatta 2 hafta sonra tekrardan çağırdı böbreklerine ciğerlerini tam net görelim dedi o şekilde ücret vermeden 2 hafta sonra tekrar gittim o zaman 40 dakika falan sıra bekledim hani ücret vermediğim için çok da problem olmadı. Benim gittiğim doktor o zaman muayenesi 1.400′dü Ayhan hoca’ya 1.500 verdim ben detaylı bir şekilde fotoğrafını verir sanmıştım sonuçta detaylı muayeneye gidiyorum ama siyah beyaz ekrandan bakıyor ve sadece doktor görüyor benim kendi önümde bir ekran yok maalesef. Yani bana bu şekilde veri anlatsa sanırım biraz daha para verip detaylı özele giderdim çünkü farklı arkadaşıma mailden WhatsApp’tan görüntülerini atmış özel bir muayenehanede oldu detaylıyı. Ben sadece hani profesör zaten detaylı muayene o şekilde gittim diğer hafta kendi sürekli gittiğim doktora gittiğimde kendisi bana verdi zaten renkli 4 boyutlu ultrasonlu O yüzden bir yandan pişmanlık duydum bir yandan da duymadım.