Tubita benim doktorumun beraber çalıştığı özel bir ebe var. Doktorum iletişime geçmem için kartini verdi ama henüz aramadım çok yogunum diye. Geçen Aralık ayında bir tanidigimiz aynı doktor ve ebe ile doğum yaptı. Doğum öncesi ve sonrasi özel olarak ilgilenmis. Emzirmesine, bez degistirmesine vs yardım etmiş. Ücretini bilmiyorum. Ama cok yüksek oldugunu sanmiyorum.
Açıkçası benim için olmazsa olmaz bir sey değil. Ama eşim kesinlikle cooook gerekli olduguna emin olduğu için mecburen anlasacagiz kendisiyle. Ben netlestirince ücretini ve hizmetleri detaylica yazarım buraya🤗