Kızlar zorunlu sezaryen olacağım ama cumartesi kontrolde kanala girdiğini öğrendim acaba bu haftalarda kanala girmesi erken mi erkenden açılma falan olur mu benzer durumu yaşayan var mı merak ediyorum normalde dogum icin 11-13 Ağustos demişti doktorum ama o kadar kalmayacak gibi hissediyorum