Myworlddd Kızlar bugün 14:30 da transferim var progeston değerim de 22 çıktı sizce nasıl birde çatlatma iğneside vuruldum bunun etkisi ne oluyor bazı konuşmalarda çatlatma iğnesi olmadım falan yazılmış
tupbebekannesi522 Çatlatma iğnesinde beta hcg oluyor o da destek olması için bebeğiniz size sımsıkı tutunsun inşallah 🤲🏻