Kızlar merhaba şuan 18 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı ve doktoruma ombre yaptırabilirmiyim diye sordum hayır 7. Aya kadar yaptırabilirsin dedi fakat çevremde herkes kimyasal içeriyor bebeğe zararlı diyip duruyor arkadaşımın birinin teyzesinin arkadaşı profesörmüş arkadaşıma boyatmasın bebeğe zararı olur demiş iyide ben dipten yaptırmayacağım sadece uçlardan ombre yaptırıcam uçlardan vücuduma ordan da beneğe nasıl ulaşıcakki o kimyasal mantığıma yatmıyor internetten de baktım ombrenin zararlı olmadığını dipten boyatmanın zararlı olduğu yazıyor sizlerde boyatan olmuşmuydu hamilelikte veya sizce gerçekten bi zararı olabilirmi bebeğe