Merallonomikon Ulkumom ilkinde fetal yaptırmıştım, 2.de ikili yaptırdım ama açıkçası çok gerekli miydi bilmiyorum. Doktorum ultrason sırasında ense kalınlığı, burun kemiği her şey çok güzel gözüküyor zaten düşük risk çıkacak demişti
mavikalpvemavikalp 2li yaptırdım 2. Gebeliğim sonuçları bekliyorum bakalım şeker yüklemesi felan yaptırmam ama