Opu sonrası ikinci adetim 13 gün gecikti dün bu testten yaptım ve sonuç pozitif çıktı. Yüzde 25 genetik hastalık sahibi bebek doğma riski var normalde. O yüzden sevinç endişe korku hepsini dolu dolu yaşadım sonra da yoğun bir mutluluk. Bugün kan testi yaptırdım sonuç 0,2 . Bu testi sakın almayın resmen altüst oldu ruh halim. Eczaneye geri mi götürsem diye düşünmüyor değilim.