Roisins Merhaba arkadaşlar, ilk gebeliğimde kullanmıştım şimdi anımsamıyorum. Yatmadan büyük ölçü tarafı ile yarım doldurup içiyordum sanki kabızlık için. Doğru mu? Size nasıl önerdiler