yagmurandrmk aaay canımın içiii çoook teşekkür ederiim🥹🥹🥹 çok bilindik özellerden birinde doçent jineonkolog kürtaj dedi, istemiyorum diyip yatış reddi imzalayarak çıktım hastaneden, sonra devlete gittim orada da asistan doktor baktı, anlamadı, sonra video çekti bir hocasına attı dönüş alamayınca biz seni yatıralım kürtaj için serumla ilaçla deneriz olmazsa ameliyata alırız dedi. İstemiyorum diyip oradan da çıktım. Kendi takibinde olduğum doktorum da tatildeydi, ona ulaştım o da yarın tekrar test vermemi ve kanam/ağrı olmazsa o gelene kadar beklememi söyledi. Kanama dün tek seferlik ve azdı, devamı gelmedi. Ağrım hiç olmadı zaten. Yarını bekliyorum, güzel sonuçlar alacağım inşaallaah😍 geç döllenme mutlaka ya ki pkos var bende zaten yumurtalama da 3-4 gün geç oluyordu. Çok teşekkür ederim ya Allah razı olsunn, yarın haber vereceğim mutlaka.💖 sağlıkla huzurla kolaylıkla kavuşalım inşaallah👼🏻