Melevcen52 Kızlar 8+0 bugün doktora gittim kese var bebek hala yok 1 hafta bekleyelim dedi doktor çok üzülüyorum başına gelen varmı geç görenler oldumu?gerçi 5 haftalıkken bile kesem görünmüyordu geç gördük keseyi de..
Moz Melevcen52 başıma geldi mayıs 2024 te ilk gebeliğimdi kese 20 mm di bi türlü bebek görünmedi sonra hafif kahve lekem gelince 8.haftada kürtaj oldum maalesef.Umarım sizde görünür çünkü keseyi de geç görmüşsünüz geç döllenme olabilir