Aselimm2 Kızlar daha önce söylemiştim eşim kayinbabamin ismini koymayı istiyor Kemal. Bende tek isim olmasın bari diyorum. Kızımın adı Asel. Oğluma da Kemal Asil koysam nasil olur sizce ?
Nrdnkrts Aselimm2 ben oğluma asil eymen ismini verdim ona bile dilleri dönmüyor eymen diyorlar ya kemal koy ya da ne istiyorsan onu bence
Nrdnkrts Aselimm2 kız tahmin ediyorduk asel düşünmüştük erkek olunca asil koymak istedik kızımız olursa asel koyarız dedik kızımız olacak Allah nasip ederse ama kimse asil demiyor çocuğuma o yüzden aselden de vazgeçtim
Allysworld Kemal Asil pek olmuyor ama Asil Kemal daha iyi duruyor sanki, Kemal’in sıfatıymış gibi. Böyle değerlendirebilirsiiin.