elz123 yatakta otururken kızım takla atıyordu yanlışlıkla üstüme düşer gibi oldu ayakları ve bacakları hızlı şekilde karnıma geldi bişey olur mu 😢😢
Sila41_ elz123 ben karnımı çarpmıştım yanlışlıkla normal acile gittim hareket hissediyordum ama yine de bana kadın doğum acile gidin bakılması gerekşyor dediler, kadın doğum acile git ne olur ne olmaz bazen biz anlamadan içerde bir tramva vs. Olabiliyormuş
Nur124 elz123 onlar çok korunaklı bir yerde kaç kat derinin altında suyun icinde darbeleri olduğu gibi hissetmezler Rabbim koruyor Allah’ın izniyle birşey olmaz insAllah yine de içiniz rahat etmesi için isterseniz bir doktora görünün 🌸
elz123 Sila41_ bende doktoruma yazdım oda ne olur ne olmaz gel bakalım dedi gideceğim şimdi teşekkür ederim
Hayriye_5260 Geçmiş olsun inşaallah olmaz Allah in izniyle benim de oglum çok hareketli koruyorum karnımı onun yanında ani hareketleri oluyor 💞