arkadaşlar yıllardır android kullanıcısıyım ama bebeğim olacağı için kaliteli fotoğraf çekmek önemli hale geldi telefon değiştirecektim bu kez iphone almak istiyorum, çevrem 16 pro max önerdi maksimum fotoğraf kalitesi için, fiyatı hayli yüksek sizce değer mi yoksa biraz alt modellerin pro maxlerini alsam onlar da tatmin eder mi kamera açısından? bir de almak için eylül ekimi bekle indirim oluyor diyorlar tecrübeniz fikiriniz varsa lütfen paylaşın benimle :)