ad09 birçok kişi yorum yapmış hamile çalışanı işten çıkaramazlar diye. Sizi asla üzmek istemem ama ne yazık ki özel sektörün gerçek yüzü bu şekilde değil :) çok yakın zamanda forumdaki herkesin bildiği aşırı kurumsal görünen bir firmadan hamileliğim bahane edilerek iş akdim feshedildi, işten çıkarıldım. Oysa çalıştığım pozisyonda uzman olarak çalışmaktaydım. Yaptığım iş gereği de bu süreçleri yürüten taraftaydım. İşe girişimin 5. Ayında hamile kaldım. Hamileliğim ile ilgili arkamdan demedikleri kalmadı :) Neyse ki süreci yargıya taşıdım ve işe iade davası açtım. Adaletin doğru işlemesini umarak hamilelik sürecimi çalışmadan geçirdim. Benim başıma gelenler umarım hiçbir kadının başına gelmez. O yüzden zaten işten çıkarılmam demeden mutlaka hamileliğinizi ilk öğrendiğinizde bildirin, naçizane tavsiyemdir. En azından bir şey yaşayacaksanız da süreci uzatmamış olursunuz. Umarım sizin işverenleriniz iyi taraftadır da kadınların yaşadığı bu sürecin gayet doğal olduğunun bilincinde olurlar.