Rmysa3535 Biliyosunuz ki sıcak havada hamilelik çok zor bide kansızsanız daha beter hemen baygınlık geçirebiliyosunuz ikinciye hamile anneler normal doğum oldu birinci benimki bu ikinci ve artık 39+6 yız gelmesini istiyorum doktorundan kansızsın her hafta iki defa al dedi randevu bulmakta zor doktoruma ve sıra aldınmı 5.olmama rağmen saat 11 den önce giremiyom sebeb şu sıra almak için 8.15 de orda olup sıraya girmiş olman gerek ki zaten senden önceden gelende oluyo doktor 9 buçukta geliyo ve nerdeyse 1 buçuk saat gelmesini bekliyoruz ve sonra bide içeri girmek için sıra bekliyoruz artık cidden bünye kaldırmıyo zaten baygınlık geçiriyorum hava ısındıkça daha beter oluyorum bu gün gene aynı sorunu yaşadım ve şuan beklemeyip eve geldim ne diye bu kadar bekletirler anlamam ki randevu 8 buçuktan itibaren alan bile olsa insanlar 10 dan sonra anca gırıyo onuda anlamıyorum ve son haftam gitsem bir türlü gitmesem bir türlü kaldığım yerde öyle bişeki özel var muane 2500 ve artı nst falan da alınıyo yazık cidden ama doğum burda olmuyo ve taaa 1 saat uzaklıkta yere atıyolar 😢 doğumda 45 bin istediler kışın şimdiki ücreti sormadım hiç illa artmıştır bu devlet hastanesi neden bizi bu kadar yoruyorlar bebekle ilgili bişe de demiyo suni verelim diyende yok sezeryan burda olamıyomuş ameliyat hane hala kapalıymış😢 ve ameliyat olursam 2 buçuk saat yol gıtcem cidden saçmalık artık insan gibi davranmıyolar neyse size sorum şu ilk doğumunu normal yapıp ikinciye hamile olan anneler çatı muanesi yapıldımı veya artık nasıl doğumu başlatırım artık cidden bünyem de ypruldu 😢 ne yapacam artık bilmiyorum
3_bebelianne Rmysa3535 Ondan özel hastane diyorum sonra birsürü laf geliyor ben memnunum diyen on parmağın biri şartları zorlamak lazım özellike doğum için maalesef devlet hastanesi hasta çokluğundan bu şekilde🤷♀️
Pygmalion Sizin adiniza uzuldum, bu sicaklarda bu karinla zaten disari cikmak cok zor, bi de surekli sira bekle git gel cok uzucu. Ins biran ince dogurursunuz da kurtulursunuz.
Rmysa3535 Pygmalion âmin canım hepimiz inşallah ben zaten anlam veremiyorum kadın doğum doktorlarının bu kadar dolu olmasını yani illa olucak ama hasta bakamayacaksan almayacaksın 9-10 arası randevu alıyosan 10-11 arası sıra al insanlar neden bu kadar aşşalanırca kullanılıyo anlamıyorum ☹️
deniz_95 Rmysa3535 bence burada doktorun yapabileceği bir şey yok. Randevu alan da 1-2 hafta önceden zamanını bekliyor sonuçta. Randevulular her zaman öncelikli oluyor. Aslında normal sırayla sıra alan kişiler 9-9 buçuk arası sıra almaya kalksa sorununuz çözülür. Ama onda da insanlar erken gidip sıra almak istediği için otomatik siz de erkenden gitmiş oluyorsunuz.
2205 Öncelikle Allah kolaylık versin bekleme konusunda haklısınız ama işte bu da çevrenizde yeteri kadar hastane ve doktor olmamasından kaynaklı. Tabi bazı doktorlar var sohbet edip hastaya geç bakıyorlar falan bunlarada denk gelmedim değil neyse. Doğumu başlatmak için belinize sıcak su koyabilirsiniz sıcak duş alabilirsiniz ahududu çayı ya da ada çayı içebilirsiniz düzenli merdiven inip çıkmak cinsel ilişki de çok işe yarıyor. Kısa zamanda hayırlısıyla doğum yaparsınız inşaAllah
Rmysa3535 2205 kız doktor da bi çok hastanede ama hiç biri ilgili değil malesef 😢 bide neler denedim ama tık yok gelmemdk için inat oldu korkum içerde kakasını yemesin 😢😢