Busrabzkrt Tantan en son ne zamn kontorole gittin hiç açılma felan yokmu artık miadını doldurmuş bebek her saati risk her an tuvaletini yapabilir sürekli hareketlerini kontrol etmen gerek ben olsam asla bekleyemezdim bu kadar
Raftakilimon Tantan 42+6 da doğum yapmıştım ikinci bebeğimi 😂 onlar hazır olduğunda geliyor bence sabırla bekle ama doğumu tetikleyici birsürü yollar var denemelisin 🩷
Tuba3560 Tantan benim oglumda 42+1 zorla sunii sancıyla gelmeyi tercih etti kontrolleri aksatma doktorunla irtibat halinde ol derim saglıkla kucagına almayı nasip etsin Rabbim🥰
Tantan Busrabzkrt 2 3 günde bir kontrol ediyorlar tabi bende hareketlerini takip ediyorum daha kaç gün beklerler bilmiyorum en son 2 cm açılma vardı
hennaa Busrabzkrt ayy çok haklisiniz ben bile 39+3 de doğuma girdim sanciyla ve doğum esnasında bebegimin suyu yesil renk çıktı kaka yutmuş dediler doğar doğmaz midesini yıkadılar Allahtan sancım çıkmış da girmişim doğuma 8 gun hastane de kaldı cocugum Allahim korusun esirgesin inşallah ama doktorlar bilemiyor onu gitmenizi öneririm sanci almanız gerekiyorsa alin bebek hareket ediyor mu hareketleri nasıl bi kontrol edin Allahim kolayca dogum yapmanızı nasip etsin insallah
Tantan hennaa hareketleri iyi bir sıkıntı görünmüyor ama ben artık çok yoruldum ilk bebeğim 38+0 da doğmuştu
aylmzdr Tantan 2 şer 2şer basamaklı merdiven çık Tek tek in . hurma ye ( dozunu kaçırmadan) egzersiz yap bol bol
Tantan aylmzdr merdiven konusunda korkuyorum biraz çünkü düz yolda bile yürüyemiyorum artık ve çok hareketli bir hamilelğim oldu ilk çocuğum küçük onunla sadece ben ilgileniyorum hiç dinlenmeye bile fırsatım olmadı ama neden bu kadar geçti anlamadım
Tantan Tuba3560 bugün kontrolüm vardı yolda gelirken suyum geldi ama açılmam halen 2 cm 2 haftadır hiç ilerlememiş sancım da yok şu an
Tuba3560 Tantan Rabbim yardımcın olsun doğum süreci başlamış ama zor ama kolay biticek inşallah ona odaklan ve kolay olması için dua et elden başka bişey gelmiyo çünki
irem27 Merhabalar bende 40+6 yok şehir hastanesine gittim doktor yatış verdi kabul etmedim geldim ultrason verileri daha çok 39 hafta ile uyumlu içimden bir his bekle diyor o vaktini biliyor ama her anı da risk gibi geliyor sancımda yok hiç açılmamda