Su123 Bende uzaniyordum ilk 1 hafta tam düz yatmadım yastıklarla sırtımı kafamı biraz eğimli tutttum zor ama yapicak bişey yok birde gün içinde bolca yürümek çok iyi geliyor çabuk toparlanmaniza fayda sağlıyor bol bol yürüyün oturmak iyi gelmiyor kalkarken zor oluyor çünkü bide karnınızı sarın (sararken uzanın sarın öyle kalkın doktorum bana öyle tavsiye etmişti korse takarkende ayakta takma uzan öyle tak iç organlar ve karın ayaktayken aşağı doğru çekildiği için yatarak yaparsan toparlanır demişti)